Monday, October 12, 2009

Permata yang hilang...

Setiap orang bujang mesti ada keinginan untuk berpasangan. Dan setiap pasangan itu mesti ada keinginan untuk berkahwin. Tetapi persediaan dari segi fizikal dan mental amat perlu. Selain dari faktor kewangan, faktor kebolehan menguruskan hal hubungan intim suami isteri paling perlu di ambil berat selepas duit memang dah sedia cukup banyak untuk bakal isteri tersayang. Pelbagai maklumat dan informasi kini boleh didapati tetapi hanya beberapa tajuk sahaja yang masih menjadi pilihan bakal pengantin antara yang terbaik ialah.
Buku PERMATA YANG HILANG karya IBNU YUSOF masih lagi menjadi pilihan nombor satu. Pelbagai maklumat berguna dalam buku ini boleh di amalkan oleh setiap orang yang inginkan ilmu rumahtangga bahagia dan sedap. Pelbagai teknik berguna seperti SENAMAN, CIUMAN, PEMAKANAN, POSISI PERSETUBUHAN di tampilkan di dalamnya sangat berjiwa kemelayuan tahap tertinggi aura biru nila merah saga…

Walaupun buku ini ada di jual di kedai buku tertentu, tetapi kita masih lagi kurang membacanya. ini kerana kita masih lagi menganggap buku ini sebagai buku lucah dan bukan sebagai buku pengetahuan. Jadi jika ada yang membeli pun, mesti selepas itu mereka akan simpan seperti menyimpan emas. Terbiar lama tanpa di baca dan leceh sebenarnya nak cover lain dari kawan-kawan yang selalunya salah faham.

p/s Dapatkan Buku ini di kedai-kedai buku berhampiran biskita a.k.a Limbang..dan yang sewaktu dengannya.

Assalamualaikum.... :-)

No comments:

Post a Comment